lunes, 31 de enero de 2011

6 de 183 La Caleta 30/01/2011

No ha estat malament, he començat molt fort al principi, agafant algunes de molt bones, no eren gaire llargues...però intenses. Igual que l'últim dia, m'he situat fora de la gent l'he encertat, encara que a l'altra banda poder obria més, aquí estava quasi sol, poc a poc ha anat afegint-se gent. S'està formant un bon bancal de sorra, ara amb sort, amb uns quants dies de temporal, es colocarà la sorra al seu lloc i tindrem una altra vegada La Caleta de sempre (tant de bò).

Continuo molt content de la taula que m'han deixat, em sembla que m'en faré una igual.

2 comentarios:

  1. I quina tabla t'han deixat??

    :-)

    F

    ResponderEliminar
  2. Una flyer All Merrick 6.2 del Guillermo, va de conya!

    Per cert no puc entrar al teu blog 183... m'has de convidar

    ResponderEliminar